Irena Orlović, neurolingvistička psihoterapeutkinja
Irena Orlović, MSc magistra znanosti psiho-socijalnog savjetovanja (Universität Graz). Neurolingvistička psihoterapeutkinja certificirana od strane njemačke krovne organizacije za Neurolingvističku psihoterapiju DVNLPt
Osnivačica međunarodne škole “Harfa”. Autorica je nagrađivane web-aplikacije Pametnica, vlasnica i urednica izdavače kuće Harfa putem koje je prethodnih 17 godina proučavala literaturu uglednih svjetskih neuroznanstvenika. Vođena osobnim iskustvom kroz rad na ranoj stimulaciji sa svojom djevojčicom s teškoćama u razvoju neke od tih naslova objavila je i na hrvatskom jeziku pod sloganom “Knjige koje vole djecu” unutar svoje izdavačke kuće.
Zadnjih godina bavi se osvještavanjem važnosti pravilnog povezivanja i komuniciranja s djecom kako bi ona izrasla u snažne zdrave ljude koji će moći nesmetano crpiti svoje unutarnje potencijale. Redovito organizira i vodi edukacije koje osvještavaju važnost rane stimulacije. Također rado volonterski osnažuje roditelje djece s teškoćama u razvoju.
Modul 3: Novo doba – novi načini komunikacije?
Odgojno-obrazovni djelatnici u našim školama rade pod golemim pritiskom i gotovo svakodnevno izloženi su silnom stresu. S druge strane često su prepušteni sebi jer nemaju odgovarajuću i potrebnu podršku. Uza silan stres, često se javlja i osjećaj bespomoćnosti koji znatno narušava psihološku otpornost. Riječ je o tome da nastavnik uloži silan trud u pripremu, a pred sobom ima skupinu nemotiviranih učenika koji se opiru radu. Još je teže to što se u takvoj nezavidnoj situaciji od nastavnika očekuje da ne pokazuje negativne emocije, već da pronađe način kako bi uvijek izgledao dobro raspoložen. S druge strane pritisak stvaraju roditelji koji prečesto dolaze u školu i ulaze u obrazovne procese rušeći pritom autoritet učitelja i nastavnika, ali i roditelji koji ne dolaze u školu i nisu spremni na suradnju.