Ana Čerenšek, prof. psih., Igor Čerenšek, mag. psych
Ana Čerenšek, prof. psih. Diplomirana psihologinja i mentalna trenerica. Nakon karijere u školstvu, titule stručne suradnice − mentorice, vođenja školskih sportskih timova na državnoj i svjetskoj razini, pisanja programa mentorstva učenicima sportašima, sudjelovanja u programu razvoja dvostruke karijere učenika sportaša, odlučila se za karijeru mentalne trenerice. U radu posebnu pozornost posvećuje razvoju izvrsnosti i performansa u sportskoj i općoj populaciji. Ima Q&A rubriku kao “Draga Ana” u časopisu Modra Lasta, a svoja znanja prenosila je i kao stručna suradnica u HRT-ovoj emisiji “Rekreativac”. Također, Ana je prva psihologinja koja je sudjelovala na Olimpijskim igrama kao dio tima sportaša i to u Rio de Janeiru 2016. godine, a od 2016. godine članica je zdravstvene komisije HPO-a.
Igor Čerenšek, mag. psych Bivši vrhunski sportaš s diplomom iz psihologije, koju je stekao na Sveučilištu u Minnesoti, SAD, kao jedan od trojice najboljih studenata sportaša u generaciji. Igor je 13 puta uvršten u All American i dvije godine zaredom u akademski All American tim ESPN organizacije. Godine 2004. američki senat pohvaljuje ga za iznimni doprinos u sudjelovanju na Olimpijskim igrama u Ateni. Igor od 2008 godine radi kao mentalni trener i psiholog s vrhunskim sportašima, trener u leadershipu, a posjeduje i certifikat trenera u poslovnom okružju (certified business coach), provodi programe stresa menadžmenta u općoj populaciji od 2008. godine, a posljednjih je osam godina predavač za Stress Management, kolegij u sklopu edukacije Hrvatske udruge menadžera Croma EduCare. Radi kao motivacijski govornik i vodio je mnoge treninge za kompanije. Igor je vlasnik zaštićene robne marke i tehnologije rada „Mentalni trening” u RH koji vodi od 2008. godine.
Modul 4: Radi velike stvari i uživaj u malim stvarima − upravljanje stresom
Zabluda je mnogih ljudi da će uživati u životu ili raditi velike stvari „kad se poslože”, no to „poslagivanje” nikako da se dogodi. Kad želimo poboljšati sebe, najčešće zamišljamo promjenu kao složenu i tešku pa ne iznenađuje to što u njoj najčešće ni ne uspijevamo. Izgradnja otpornosti na stres nije samo stvar boljeg funkcioniranja nego je i promjene, ali i toga famoznog poslagivanja. U ovom modulu bavimo se time kako kvalitetno izgraditi otpornost na stres u tri važna segmenta: u odnosu s učenicima, u odnosu prema samima sebi i u odnosu s roditeljima