Poštovani članovi 5+ kluba,

žao nam je što ste propustili predavanje uživo. Ovdje možete pogledati snimke svih predavanja koja su održana na Akademiji znanja.

Vaš 5+ klub

O predavanju:

Suvremena istraživanja pokazuju da upamćivanje ima neurofiziološku osnovu te da svako novo učenje izaziva promjene na razini živčanih stanica. Zadatak je školskog vrednovanja izmjeriti te promjene. No kako ih mjeriti?

Ovo će predavanje dati uvid u osnovni okvir i alate za školsko vrednovanje.

O predavačicama:

Doc. dr. sc. Natalija Ćurković zaposlena je u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja u kojemu vodi Odjel za istraživanje. Doktorirala je u području školske psihologije i psihologije obrazovanja. U svojem je znanstvenom i stručnom radu posvećena ispitivanjima valjanosti obrazovnih mjerenja, odnosno traženju odgovora na pitanje mjerimo li ispitima znanja uistinu ono što želimo mjeriti. Dosad je održala mnoga predavanja za učitelje i nastavnike s temama vezanim za školsko i vanjsko vrednovanje

Dr. sc. Sanja Fulgosi zaposlena je u Nacionalnom centru za vanjsko vrednovanje obrazovanja u Odjelu za istraživanje kao viši stručni savjetnik specijalist. Nakon što je radila u srednjoj strukovnoj školi te bila asistentica u Zavodu za lingvistiku Filozofskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu, posvetila se vrednovanju u obrazovanju. Radila je na razvoju koncepata različitih ispita iz hrvatskog jezika kao što su, primjerice, ispiti državne mature i nacionalni ispiti. U posljednje se vrijeme intenzivno bavi razvojem ispita za hrvatski jezik kao strani. Osim jezičnih ispita, ima iskustvo u razvoju ispitivanja multidisciplinarnih područja vezanih u sklopu predmetnih kurikuluma. Vrednovanje smatra integralnim dijelom kvalitetnog poučavanja. O tome je održala mnoga predavanja za učitelje i nastavnike.