dr. sc. Dinko Smilović, dr. med
Dr. sc. Dinko Smilović, dr. med., radi na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu u sklopu kojega predaje Temelje neuroznanosti na Hrvatskom institutu za istraživanje mozga. Radio je na Sveučilištu Johanna Wolfganga Goethea u Frankfurtu, a u središtu njegova znanstvenog istraživanja su hipokampus i osnovni procesi učenja i pamćenja u neuronima. Uz nastavu i istraživanje često drži radionice za djecu vrtićke i osnovnoškolske dobi objašnjavajući misterije našeg mozga na jednostavan i pristupačan način. Organizator je mnogobrojnih kongresa i panela na kojima približava neuroznanost široj populaciji.
Modul 2: Razumjeti djecu kako bismo ih poučili
Djeca prolaze iznimno dugo razdoblje odrastanja. Tijekom tog razdoblja u njihovu se mozgu događaju razne promjene, djeca dobivaju nove funkcije i usavršavaju postojeće. Koji procesi u mozgu dovode do različitih pristupa učenju i usvajanju znanja u djece osnovnoškolske i srednjoškolske dobi? Možemo li iskoristiti veliki kapacitet djece za učenje bez razumijevanja njihova emocionalno-socijalnog sazrijevanja? Koju ulogu u učionici ima poznavanje procesa motivacije i kako to iskoristiti za bolji angažman učenika? Smanjuje li se njihova mogućnost pamćenja s dolaskom i primjenom novih tehnologija ili se one mogu upotrijebiti na bolji način?
U ovome modulu proučavat ćemo razvoj mozga u djetinjstvu i adolescenciji s naglaskom na primjenjiva znanja. Naučit ćemo kako prepoznati i razumjeti različite faze emocionalnog i mentalnog razvoja te ulogu motivacije u usvajanju gradiva.