Predavanja
Prikaži cijeli programKritičko ili refleksivno mišljenje u obrazovanju
MODUL 1: Učiti kako misliti
Metodički modeli (metode) prikladni za navikavanje na kritičko mišljenje
MODUL 1: Učiti kako misliti
Bruno Ćurko docent je na Odsjeku za učitelje Filozofskog fakulteta u Splitu i predavač na Odsjeku za filozofiju. Osnivač je Udruge za poticanje neformalnog obrazovanja, kritičkog mišljenja i filozofije u praksi „Mala filozofija”.
Sudjelovao je u mnogobrojnim obrazovnim projektima vezanim za kritičko mišljenje, etičko obrazovanje i filozofiju s djecom. Održao je više od 1300 radionica s djecom diljem svijeta. Objavio je više od 30 znanstvenih članaka, sedam udžbenika i metodičkih priručnika, tri knjige i jednu filozofsku slikovnicu. Član je uredništva nekoliko časopisa te programskih i organizacijskih odbora domaćih i međunarodnih konferencija i simpozija.
Američki filozof i pedagog početkom 20. stoljeća tvrdio je da je najvažniji zadatak škole učiti učenike kako misliti, a ne što misliti. Njegov zahtjev danas je aktualniji nego što je bio prije nešto više od jednog stoljeća. Obrazovni sustavi teško se mijenjaju, a digitalna transformacija mijenja društvo iz mjeseca u mjesec. Trebamo li danas inzistirati samo na pamćenju informacija ili se uistinu usmjeriti na to da učimo kako misliti?
MODUL 1: Učiti kako misliti
MODUL 1: Učiti kako misliti